sobota, 11 lutego 2012

Pierścionek zielony łańcuch - chainmaille


A oto drugi pierścionek, wspomniany w poprzednim poście.
Tym razem pierścionek wykonany jest w technice chainmaille, czyli tak, jak kiedyś robiono kolczugi :) Obrączka jest wykonana w splocie perskim, a zielony szklany koralik jest otoczony splotem hełmu. Nawet dla mnie nazwy te nie brzmią zbyt atrakcyjnie, ale prezentują się świetnie :) Zresztą sami oceńcie...

Zdjęcie od góry, duży pierścionek ręcznie robiony

Pierścionek jest dość duży, więc najlepiej wygląda na dłoni bez innych ozdób. Oczywiście to kwestia gustu i pewnie ktoś znalazłby coś, co do niego pasuje :)

8 komentarzy:

reczniestworzone pisze...

Przepiękne rzeczy tworzysz. Jestem pod wrażeniem tego pierścionka. Ja też tworzę biżuterię i popieram rękodzieło z całego serca. życzę powodzenia w pracy twórczej i zapraszam na swojego bloga: www.reczniestworzone.blogspot.com

be-rare! pisze...

Dzięki za miłe słowa :) Chciałambym też spróbować swoich sił w sutaszu, ale zupełnie nie wiem w co powinnam się zaopatrzyć, żeby zrobić parę kolczyków...

Aire pisze...

Jestem fanką Twoich pierścionków i tego, co wyprawiasz z ogniwkami :). Naprawdę podziwiam.

justyna9ewa pisze...

Dziękuję za komentarz :) już niedługo będzie więcej bransoletek z serduszkami i "kostkami lodu", więc zapraszam do zaglądania :) z ciekawości zaglądnęłam do Ciebie i padłam! ten pierścionek jest przepiękny! w życiu takiego nie widziałam i jestem w nim dosłownie zakochana, a że zielony to mój ulubiony kolor to już w ogóle ;)
pozdrawiam justyna9ewa http://somepartofmyart.blox.pl/html

Anonimowy pisze...

Ojojoj...śliczny *.* Zieloony, ja bym na pewno znalazła coś co do niego by pasowało ;) Obserwuję :)

pinkbubbles pisze...

Piękny:) ma cudowny kolor!

livewithstyle-ewa pisze...

mi też jak najbardziej pasuję. Przygarnęłabym;-)

Mike pisze...

Świetnie się prezentuje. Myślę, że idealnie wygląda przy zielonym stroju.
Przeglądałem na Twoim blogu biżuterię i ta przykuła moją uwagę :)
Pozdrawiam