sobota, 21 grudnia 2013

Bransoletka przeplatana

Dla odmiany od samych sznurków i sznureczków sięgnęłam po łańcuszki i zrobiłam coś, co widziałam kiedyś chyba na Pinterest... Z miejsca się w nich zakochałam, bo świetnie wyglądają na ręce :)

przeplatana bransoletka z łańcuszka i sznurka różowa
 pleciona bransoletka z rzemyka i łańcuszka niebieskaprzeplatana bransoletka eko zamsz czerwona

bransoletki plecione zamszowe na ręceprzeplatane bransoletki z kolorowego sznurka

Bransoletki są dostępne w 3 kolorach łańcuszka, kolejno - czarny, platynowy (ciemny srebrny), czarny metaliczny, a do tego 27! kolorów zamszu ekologicznego. Grubość bransoletek to ok. 15mm. 
Jak widać na załączonym obrazku bransoletka ma rozmiar uniwersalny - regulacja łańcuszkiem. Na zamówienie mogę wykonać  grubsze bransoletki, wielokolorowe itp.
Bransoletki dostępne na zamówienie.
Szersza bransoletka może wyglądać tak:
Dostępne kolory rzemyka




5 komentarzy:

Magda pisze...

szczerze powiedziawszy, gdy zobaczyłam takie bransoletki na zszywka.pl, nie byłam pewna co do efektów, ale wyglądają super!

be-rare! biżuteria handmade pisze...

Ja też nie spodziewałam się aż takiego efektu. Bransoletki są świetne i planuję teraz zrobić taką szeroką niczym mankiet... a jak zrobię to na pewno tu wrzucę. Pozdrawiam

Vanessa Mercado pisze...

Great post! I'm your new Follower! I hope you visit my blog sometimes.. Thank's! :) Kisses from VV!!

Joanna pisze...

Ale super !! Prezentują się genialnie ;)

Szydełkowa pisze...

Świetne bransoletki!