niedziela, 22 stycznia 2012

Bransoletka Rybia Łuska - Chainmaille

Poświęciłam około 20 godzin, użyłam baardzo dużo ogniwek w trzech rozmiarach i dwóch szpilek, obejrzałam cały sezon serialu Mentalista i oto jest - bransoleta z wzorem rybiej łuski. Oczywiście w technice chainmaille :) Już niedługo stranie się prezentem urodzinowym dla kogoś, kto jeszcze o tym nie wiem, więc ciiii... ;)
Póki co, zerknijcie na zdjęcia i podzielcie się ze mną swoją opinią :)
bransoletka rybia łuska chainmaille by be-rare


Bransoletka chainmaille Rybia Łuska




3 komentarze:

Tunimo pisze...

Bransoletka super! Na pewno bardzo ale to bardzo pracochłonna! Super!

kreatywnakasia.pl pisze...

O wow... Robi wrażenie. Jestem pierwszy raz na Twoim blogu ale tabransoletka przyciągnęła mój wzrok od razu. Może wyspecjalizujesz się w tej technice? Bo naprawdę jest warta poświęconego czasu.
Pozdrawiam gorąco i życzę sukcesów :)
http://kreatywnakasia.chapchap.eu/

Lilax pisze...

Hej! Dzięki za komentarz na moim blogu. Wstąpiłam na Twój i proszę - koleżanka po fachu :). Różne rzeczy już widziałam, ale czegoś takiego to jeszcze nie!!! Nigdy bym nie pomyślała, że ogniwka można w ten sposób wykorzystać. Niesamowite! Pozdrawiam :)