poniedziałek, 30 kwietnia 2012

Branoletka makramowa z kasztankami

Dawno nic nie pisałam, bo doszła wspomniana paczka i radość odpakowywania, przepakowania i upychania na półkach pochłonęła mnie do reszty. W między czasie próbowałam coś stworzyć, a że najszybciej robi mi się makramę, powstało kilka plecionych bransoletek. Ta, którą zaraz pokażę, stała się moją bransoletką prawie-na-codzień :)
makramowa bransoletka z drewnianymi koralikamipleciona sznurkowa bransoletka z koralikami

Bransoletka jest szeroka, splot wyraźnie widoczny dzięki sznurkowi grubości 2,5 mm. W całość wplecione są koraliki drewniane abacus w kolorze... kasztanowym :) Obwód nie jest regulowany, zapięcie na "guzik z pętelką".
Często noszę tą bransoletkę i z radością stwierdzam, że koraliki nie farbują ręki (ani niczego innego) :]

Brak komentarzy: